Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

VR180°: Asia Rae

论坛 / 关于iStripper的一切

celine
团队
已加入 在 Sep 2007

1961 发布
November 16, 2020
I'm particularly happy to announce the release of Asia Rae's VR180° video today! Very very very impressive, splendid body, cute girl and amazing "material" :)

https://www.istripper.com/vr180/detail/5c3ba0316bf75bb6

Enjoy !
pickle1
主持人
已加入 在 Mar 2019

1353 发布
November 16, 2020
Yay - Asia Rae is here.

😊😊😊

Is it time for @Philour 's dancing squirrel?

😉
Philours
已加入 在 Feb 2019

1664 发布
November 16, 2020
Pensez donc que cette pauvre petite bête dance depuis le 11 Février (date du Casting d'Asia Rae avec 2790 votes, tout de même!) @pickle1.
Et il est toujours en forme 😜
Il s'attendait à la sortie des cartes dans quelques jours, mais aujourd'hui ; BAM, un show VR 😍
Vous voulez vraiment qu'il ai une attaque cardiaque 😕

Je pense depuis quelques temps a l'achat d'un casque vr, mais avec ce spectacle la question a trouvé sa réponse 😲
Merci iStripper de m'obliger a casser ma tirelire 😆

Encore un problème , vous allez découvrir ses shows avant moi 😈
N'hésitez pas à me donner votre avis (PM) si vous le pouvez, afin de confirmer mes attentes 😛
Mais je suis persuadé que son spectacle sera à la hauteur 😉💚😊

So think that this poor little beast has been dancing since February 11 (date of the Casting of Asia Rae with 2790 votes, anyway!) @Pickle1.
And he's still in good shape 😜
He expected the cards to be released in a few days, but today; BAM, a VR show 😍
You really want him to have a heart attack 😕

I have been thinking for some time about buying a vr headset, but with this show the question has found its answer
Thank you iStripper for ***** me to break my piggy bank 😆

Another problem, you will discover his shows before me 😈
Do not hesitate to give me your opinion (PM) if you can, in order to confirm my expectations 😛
But I am convinced that his show will be up to it 😉💚😊
aL0T
已加入 在 Apr 2016

283 发布
November 17, 2020
She looks delicious! I'm going to have to get this one for sure! I can't wait for her shows! 🔥🐱💜😎
Vortim
已加入 在 Apr 2019

220 发布
November 17, 2020
Oh yeah, instant buy from me..... Great job on the VR... so happy to see them releasing at a steady pace now.... Hope we see alot more in the future.... Keep up the great work... and stay safe....

celine
团队
已加入 在 Sep 2007

1961 发布
November 17, 2020
Once you have your VR headset, make sure you test vrparadise.com as well 😜
celine
团队
已加入 在 Sep 2007

1961 发布
November 17, 2020
And by the way, Asia's first show is scheduled for Thursday, December 24 :-P
pickle1
主持人
已加入 在 Mar 2019

1353 发布
November 17, 2020
Sounds like Santa is visiting @Philours house....He' better be good or Santa won't leave his presents!

😉
Philours
已加入 在 Feb 2019

1664 发布
November 17, 2020 (edited)
😆😆Merci du conseil @celine 👌
Mais le jeudi 24 Décembre !!!O.K. Ca me fera un beau cadeau de Noël. Que c'est loin 😪
Qu'est-ce qu'elle m'aura fait souffrir, avant même d'apparaitre, cette Asia 😉
Je me sens comme un enfant ne sachant résister à l'envie de déballer ses joujoux avant le jour J 😀😀 Mis a part que les joujoux ne sont pas au pied de mon sapin ! 😆

😆😆Thank you for the advice @celine 👌
But on Thursday, December 24 !!! O.K. It will give me a nice Christmas present. That it's far 😪
What made me *****, even before appearing, this Asia 😉
I feel like a ***** not knowing how to resist the urge to unpack his toys before D-Day 😀😀 Except that the toys are not at the foot of my [/ b] tree! 😆

Sounds like Santa is visiting @Philours house....He' better be good or Santa won't leave his presents!
😄😄Jesuis toujours sage, bien sùr!!!!😜 I am always wise, of course !!!! 😜
stefnev1
主持人
已加入 在 Jul 2008

4602 发布
November 17, 2020
@Philours
Plus longue est l'attente, meilleur est le dénouement 😉
Philours
已加入 在 Feb 2019

1664 发布
November 17, 2020
@stefnev1
Je l'espère bien 😉 Son show VR me donne déjà un bon pressentiment 😜
Mais mon petit écureuil risque de ne plus avoir beaucoup de pelage sur sa queue après plus de 10 mois d'excitation 😀😀😀
@stefnev1
I hope so 😉 His VR show already gives me a good feeling 😜
But my little squirrel may not have much coat on his tail after more than 10 months of excitement 😀😀😀
stefnev1
主持人
已加入 在 Jul 2008

4602 发布
November 17, 2020
@Philours
Attention, le priapisme pourrait tuer ce pauvre petit écureuil 😪 😆😆
Be careful, priapism should ***** this poor little squirrel 😪 😆😆
Philours
已加入 在 Feb 2019

1664 发布
November 17, 2020
Oh, mon Dieu, Non!
Gorfa91
已加入 在 Aug 2010

280 发布
November 17, 2020
@Philours

Attention non plus de ne pas mettre la barre trop haute. 😉

The higher the expectation, the greater the disappointment...
Philours
已加入 在 Feb 2019

1664 发布
November 17, 2020
Je vais essayer de "get off scot-free" @Gorfa91 😀😀
BlackMavado
已加入 在 Jun 2016

2 发布
November 17, 2020
I am BlackMavado and I approve this message... 😛
Sexy3DBoy
已加入 在 Jun 2011

480 发布
November 18, 2020
Mais le jeudi 24 Décembre !!!O.K. Ca me fera un beau cadeau de Noël. Que c'est loin
Pire encore c'est peut-être pour 2021, l'*****ée n'étant pas précisée😆

En tout cas, la miss déménage...
roro29101990
已加入 在 Apr 2022

1 发布
April 2, 2022
comment obtie ton la carte special de asia rae svp jai tout les autre

Philours
已加入 在 Feb 2019

1664 发布
April 2, 2022
Bienvenue sur iStripper @roro29101990 et félicitations pour votre intérêt pour Asia Rae, étant moi-même un amateur de filles blacks, bien trop peu présentes sur ce site! Mais cela est un autre sujet 😪 La carte qui vous manque est une SEC, vous ne pourrez l'obtenir qu'en participant à certains jeux vous permettant de gagner une sec, mais le jeu vous donnera une sec au hasard, donc vos chances d'obtenir celle d'Asia sont faibles! L'autre possibilité est de gagner un joker, également dans certains jeux ou lors d'occasions spéciales. Un joker est échangeable contre n'importe quelle sec que vous désirez. Le problème étant que pour obtenir un joker vous devez vous attendre a devoir dépenser un montant de crédits assez élevé 😢 La chance dans les jeux n'étant pas toujours au rendez-vous😕

您不允许参加!

作为iStripper 的免费用户,您不能在论坛中回答话题或创建新话题。
但您仍然可以访问基本类别并与我们的社区取得联系!