Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

presence absente de femme francaise dans istriper

Fórum / Tudo sobre iStripper

stalinitscool
De em Jun 2020

3 post(s)
September 15, 2020
il faudrais des femme francais non ...
pickle1
MODERADOR
De em Mar 2019

1353 post(s)
September 15, 2020
@stalinitscool - Je vous suggère de paraître un peu plus fort étant donné que dans les deux derniers mois, nous avons eu (ou obtiennent) Camille Wallace, Clara Rene, Karolina, Audalove, Valentine, Jade, Irena Gubeva, Melody Clark, Celia Clay et enfin, mais non des moindres, Miluniel venant de Belgique.

Ces belles filles Français ont gardé iStripper fonctionnement pendant le temps où les frontières sont fermées aux filles d’autres pays en raison de Covide.

Pour ma part, je leur suis très reconnaissant. Si votre commentaire était censé être ironique, je crains qu’il ait été gaspillé.

@stalinitscool - I would suggest you look a little bit harder considering that in the last couple of months we have had (or are getting) Camille Wallace, Clara Rene, Karolina, Audalove, Valentine, Jade, Irena Gubeva, Melody Clark, Celia Clay and last, but not least, Miluniel coming from Belgium.

These beautiful French girls have kept iStripper functioning during the time when the borders are closed to girls from other countries due to Covid.

So I for one am very grateful to them. If your comment was supposed to be ironic, I'm afraid it was *****.
pickle1
MODERADOR
De em Mar 2019

1353 post(s)
September 16, 2020
I don't think it has anything to do with Covid19 ....Everything is pushed to Covid19, this is the easiest way ...The reasons are mostly different ...

@Grabandt - please see the link below before you start espousing theories that @Totem are being less than honest.
https://www.istripper.com/forum/thread/45730/1?post=680625
Tudo sobre iStripper / Why are XXX shows becoming rarer? - Pourquoi les shows XXX se font plus rares ?
En effet, les contraintes sanitaires internationales nous amènent à recruter des modèles plus proches de nous et qui pour la majorité ne font pas de xxx. Les choses se sont améliorées ces dernières se...

Você ainda não está autorizado a participar

Como usuário gratuito iStripper, você não tem permissão para responder a um tópico no fórum ou criar um novo tópico
Mas você poderá acessar as categorias e conceitos básicos e entrar em contato com nossa comunidade.!