This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
J'ai désinstallé dernièrement iStripper pour des raisons de gain de place virtuel, tellement bien que je n'arrive plus à le réinstaller. Je ne sais ni où, ni comment retrouver le programmer. sur le site je suis encore en possession de mes 3000+ modèles mais je ne peux plus me servir de mon compte. Merci d'avance! Et s'il vous plaît, ne m'expliquez-pas que c'est tout simple, je ne vous croirai pas... Cordialement Olcan68
"If iStripper has been uninstalled : then during the new install, press "Already a member ? login here" grey text that appears below the button "Continue" on the welcome page and enter your username & password"
Brak spełnionych wymagań by wziąć udział w dyskusji.
Jako darmowy użytkownik programu iStripper, nie możesz odpisywać w tematach na forum ani tworzyć nowych tematów. Masz jednak dostęp do podstawowych kategorii dzięki którym możesz pozostawać w kontakcie ze społecznością !