Congratulations to the winners.
I don’t want to be a party pooper, but I consider myself to have won by not spending my credits unnecessarily, with games of chance, which ultimately enriched Totem. Obviously this is Totem’s goal. So much the better for them, if it satisfies the members and customers of i Stripper, who participated.
However, did you count how much money you lost trying to acquire as many lottery tickets as possible?
It is often so in lotteries, there are few winners and losers, even if one day they end up winning a prize, have often paid it very dearly over time.
Unless you’re really lucky, by winning almost the first time, and by investing little money.
I’m curious to read your answers.
Félicitation aux gagnants.
Je ne veux pas être rabat-joie, mais pour ma part je considère avoir gagné en ne dépensant pas mes crédits inutilement, avec des jeux de hasard, qui en définitive enrichi Totem. Évidemment c'est le but de Totem. Tant mieux pour eux, si cela satisfait les membres et clients de iStripper, qui ont participé.
Par contre, avez-vous comptez combien d'argent vous avez perdu en essayant d'acquérir le plus de billets de loterie possible ?
C'est souvent ainsi dans les loteries, il y a peu de gagnants et les perdants, même si un jour ils finissent par gagner un prix, l'ont payé souvent très cher avec le temps.
À moins d'être vraiment chanceux, en gagnant presque du premier coup, et en ayant investi peu d'argent.
Je suis curieux de lire vos réponses.