Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.
cladstrife69
Joined in Nov 2009

13 글
August 10, 2015 (edited)
Bonjour à tous,

Je voudrais poser une question à l'équipe. Je suis très content du retour de Melisa, qui est sans aucun doute mon modèle préféré. Pour l'instant, il n'y a eu que des shows Virtual Girl. Ma question est de savoir si un ou des shows DeskBabes sont prévus avec Melisa????

Car je pense pouvoir dire sans me tromper qu'il y aurait bon nombre d'acheteurs à se ruer dessus (moi le premier je l'avoue 😉 ).

Merci d'avance :)

Google translate (sorry for the quality)

Hello everyone,

I have a question to the team. I am very happy with the return of Melisa, who is without doubt my favorite model. For now, there were only Virtual Girl shows. My question is whether one or several DeskBabes shows are expected with Melisa ????

Because I think I can safely say that there would be many buyers to rush it (me included I confess 😉).

Thank you in advance :)
cladstrife69
Joined in Nov 2009

13 글
August 13, 2015
Pas de réponse??? Je vais prendre ça pour un non alors... Dommage.
mysthys
Joined in Nov 2013

118 글
August 13, 2015
salut @cladstrife69,

je pense que totem propose au model si elle veulent faire des clip sur VG et DB
apres le model choisi ou impose ses volontées de faire ou ne pas faire dans lune ou l'autre categorie
ce qui est son droit aussi :)

mais ca serai cool qu'elle revienne pour les deux
cladstrife69
Joined in Nov 2009

13 글
August 13, 2015
salut @mysthys,

Oui je sais :) Je voulais juste savoir si totem avait des shows DB dans les cartons avec elle ou si on aurait que des shows VG.

Enfin on verra bien^^ merci quand même de ta réponse. Bonne soirée :)
stefnev1
중재자
Joined in Jul 2008

4619 글
August 14, 2015 (edited)
Bonjour,
Elle en a déjà fait (c0044, c0045, c0048 et c0049), on peut donc espérer qu'elle y revienne.
PapaJango
Joined in Apr 2011

10 글
August 14, 2015
shes the no 1 all time favorit. the only card i would pay twice:) it must happen.
pls melisa:) ​

아직 참여할 수 없습니다.

iStripper の無料ユーザーはフォーラム内の주제に参加したり新しい주제を作ることはできません。
でもベーシック카테고리には参加できコミュニティーと接することはできます!