https://www.istripper.com/fr/forum/thread/45833/3?post=683148
iStripperに関する全て / Small reminder concerning the SEC obtained only with games of chance.
@kaiju, How have you intervened several times on the subject of SEC? Especially on the irritants that these cause, since their initial change of vocation? The last time I remember one of your interven...
@StanstonCould you please explain, as "second spokesperson for Totem", why if Totem is so responsive to their customers, that we never got a response on the forum to my post above from
@kaiju?
It would have been helpful for all of us who share my opinion. Do you honestly believe that I am the only one, ***** about SEC and the games on the forum, and that I would be the last?
Do you think that if the problem had been solved, I would still be talking about it?
Besides, for me this subject is now closed, given my decision to stop investing in Totem and all the reasons mentioned above.
This being said, you don't need to answer me, because you don't know it and to tell the truth I don't want to, because your completely useless interventions and your lack of understanding only put oil on the fire, on threads of discussions, whose subject seems to be of absolutely no interest to you.
I don't intend to answer your future interventions anymore, not more than I did at the moment, because it is becoming an overbidding that leads to nothing. But you ***** me to do so, since your message is incomplete.
It is easy to take just the portion of the messages, which is our business.
By the way I don't care about your "sarcastic" farewell.
Save your "good riddance" for yourself, dear "Sir".
Final point.
https://www.istripper.com/fr/forum/thread/45833/3?post=683152
iStripperに関する全て / Small reminder concerning the SEC obtained only with games of chance.
En français @kaiju, En quoi êtes-vous intervenu plusieurs fois sur le sujet des SEC ? Surtout sur les irritants que ceux-ci provoquent, depuis leur changement de vocation de départ ? La dernière fois...
@StanstonPourriez-vous nous expliquer, en tant que "second porte-parole de Totem", pourquoi si Totem est tant à l'écoute de leurs clients, que nous n'avons jamais eu de réponse sur le forum à mon message plus haut de la part de
@kaiju ?
Cela aurait été aidant pour tous ceux et celles qui partagent mon opinion. Croyez-vous sincèrement que je suis le seul, à me plaindre des SEC et les jeux sur le forum, et que je serais le dernier ?
Croyez-vous que si le problème avait été réglé, j'en parlerai encore ?
D'ailleurs pour moi ce sujet est maintenant clos, vu ma décision de cesser d'investir dans Totem et toutes les raisons citées précédemment.
Ceci étant dit, vous n'avez pas besoin de me répondre, car vous ne le savez pas et à vrai dire je n'y tiens pas, car vos interventions complètements inutiles et votre incompréhension ne font que mettre de l'huile sur le feu, sur des fils de discussions, dont le sujet semble-t-il, ne vous intéresse absolument pas.
Je n'ai d'ailleurs plus l'intention de répondre à vos futures interventions, pas plus que je n'y tenais actuellement, car cela devient de la surenchère qui ne mène à rien. Mais vous m'y obligez, étant donné que votre message est incomplet.
C'est facile de prendre juste la portion des messages, qui fait notre affaire.
En passant Je n'ai que faire de vos adieux "sarcastiques".
Gardez votre "bon débarras" pour vous-même, cher "Monsieur".
Point final.