Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Booster pack "april2023" bought

Forum / Tout sur iStripper

Philours
Inscrit en Feb 2019

1612 message(s)
5 April 2023
@wrightsaysnow,

Nous savons par expérience que nous ne devons pas nous précipiter sur les offres et les jeux pour pouvoir en profiter pleinement 😊 Merci à ceux qui veulent tester le système dès la mise en place 😀😀

We know from experience that we must not rush on offers and games to be able to fully enjoy it 😊 Thank you to those who want to test the system as soon as I set up 😀😀
Djoal
Inscrit en Sep 2018

49 message(s)
5 April 2023
alors je profite de ce post pour parler de la carte kitty, j'ai l'impression que la carte quand il y a de l'audio le visuel est un peu flou c'est ***** j'ai téléchargé en 3k ayant un écran 1440p, je voudrais savoir si vous avez aussi ce "soucis"
Philours
Inscrit en Feb 2019

1612 message(s)
5 April 2023
@Djoal

Vous pouvez lire la note présente sur la carte disant que cette carte est concernée par le problème du mauvais réglage de la caméra lors du tournage 😒
LC31
Inscrit en Sep 2016

18 message(s)
6 April 2023
I doubt this has been bug fixed (at least fully) as todays show for me is stuck again in the store and not in my collection. but i will wait until tomorrow to run the sync once more like last time and see if it moves then.
R2D34ever2
Inscrit en Dec 2007

351 message(s)
6 April 2023
Today's show same as yesterday , shows as update ..fine by me .. 😊💕😇👍
celine
ÉQUIPE
Inscrit en Sep 2007

1876 message(s)
6 April 2023
I doubt this has been bug fixed (at least fully) as todays show for me is stuck again in the store and not in my collection. but i will wait until tomorrow to run the sync once more like last time and see if it moves then.

1 day delay is not a known bug of the April pre-order... could you send me your vghd.log as previously requested ?
Thanks in advance
Djoal
Inscrit en Sep 2018

49 message(s)
6 April 2023 (edited)
Vous pouvez lire la note présente sur la carte disant que cette carte est concernée par le problème du mauvais réglage de la caméra lors du tournage 😒

ah ok donc c'est un probleme de camera j'avais pas fait attention a la notification qui en parlait, merci
mashi11
Inscrit en Oct 2007

11 message(s)
7 April 2023
I went through this topic and tried the tip to Log out and log back in again. It worked fine from there & Mara Blake's card finally showed in my collection.

Thanks Celine and the rest of the IS team!
Djoal
Inscrit en Sep 2018

49 message(s)
11 April 2023
hi guys, Mortica card is not part of the "april booster pack"?
Philours
Inscrit en Feb 2019

1612 message(s)
11 April 2023
hi guys, Mortica card is not part of the "april booster pack"?

Oui, elle en fait partie. Elle est sortie hier et est restée dans le magasin jusqu'à ce matin pour moi. J'imagine que vous avez le même soucis 😕 Une solution proposée est de se réenregistrer avec pseudo et mot de passe. ou tu attends comme moi et a un moment elle devrait rejoindre ta collection 😀
archer67
Inscrit en Feb 2009

1 message(s)
11 April 2023
Todays Lana Lane card was pre-ordered but on the releases showing requires credits ..... another bug ?
Djoal
Inscrit en Sep 2018

49 message(s)
11 April 2023
Oui, elle en fait partie. Elle est sortie hier et est restée dans le magasin jusqu'à ce matin pour moi. J'imagine que vous avez le même soucis 😕 Une solution proposée est de se réenregistrer avec pseudo et mot de passe. ou tu attends comme moi et a un moment elle devrait rejoindre ta collection 😀

ah oui en effet la c'est bon, un bug sans doute.
Sexy3DBoy
Inscrit en Jun 2011

473 message(s)
11 April 2023
Où voyez-vous ce booster pack?
Philours
Inscrit en Feb 2019

1612 message(s)
11 April 2023
@Sexy3DBoy

Fallait pas te casser 3 semaines au soleil l'ami 😊 Tu l'a raté 😢
Sexy3DBoy
Inscrit en Jun 2011

473 message(s)
11 April 2023 (edited)
@Philours
Ah merde du coup je repars 😎
celine
ÉQUIPE
Inscrit en Sep 2007

1876 message(s)
12 April 2023
Because for me, the cards arrive normally 😊Same here, no problems at all. 👍

Good to hear :)

Vous n'êtes pas encore autorisé à participer

En tant qu'utilisateur gratuit de iStripper, vous n'êtes pas autorisé à répondre sur le forum ou à créer de nouveau sujet.
Vous pouvez cependant consulter les catégories de bases et commencer à découvrir notre communauté !