This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
Vous pouvez même en acheter 20 puisqu'elle a une carte spéciale mais je suis d'accord avec vous @BlindGremlin BELKA est sensuelle, somptueuse, splendide et superbe. Un take 5 serait le super bienvenu !!!😍😘😜😛👍❤️
You can even buy 20 since she has a special card but I agree with you @BlindGremlin BELKA is sensual, sumptuous, splendid and superb. A take 5 would be super welcome!!!😍😘😜😛👍❤️
This card is not for sale. It however may be won in games. If you play a game you risk gaining SECs you do not want, and not getting this specific SEC.
Je constate que ceux qui interviennent sur ce post sont tous d'accord pour un take 5 de BELKA: A BONNE ENTENDEUR Totem. @BlindGremlin, au jeu "Twenty Five" vous pouvez aussi gagner une carte Joker qui vous permettra d'obtenir la carte SEC de votre choix. Aaah Belka mon bijou de féminité !!!❤️❤️❤️
I note that those who intervene on this post all agree for a take 5 of BELKA: A GOOD ENTENDER Totem. @BlindGremlin, in the game "Twenty Five" you can also win a Joker card which will allow you to obtain the SEC card of your choice. Aaah Belka my jewel of femininity!!!❤️❤️❤️
J'oubliai de préciser que les cartes Joker sont trés difficile a obtenir et qu'elles peuvent coûter très chères il faut donc faire attention à cette réalité.
I forgot to specify that the Joker cards are very difficult to obtain and that they can be very expensive it is thus necessary to pay attention to this reality.
Belka est une des plus belles femmes que nous avons eu la chance d'admirer sur iStripper. J'aime bien sa gestuelle et ses mouvements, lorsqu'elle danse. 😊
Belka is one of the most beautiful women we had the chance to admire on iStripper. I love her body language and movements, when she dances. 😊
En tant qu'utilisateur gratuit de iStripper, vous n'êtes pas autorisé à répondre sur le forum ou à créer de nouveau sujet. Vous pouvez cependant consulter les catégories de bases et commencer à découvrir notre communauté !