Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

Derniers messages - Page 149

Forum

ComteDracula
Inscrit en Aug 2017
2516 message(s)

Share your FullScreen - Member Created Scenes here

Tout sur iStripper
3 August 2023, 2640 réponses
@Wyldanimal,

Does this only appear from your utility, or does it appear directly when the scene is played back in the iStripper program? Is this change aimed primarily at designers?

Because if I use the video as a basis and the change is just to make the scene or shader name appear during scene playback, I personally don't see the point.

Personally, I don't find it aesthetic at all, in this form of address, and it disfigures the beauty of the scene.

I'll pass.

It's very different from the tiny logo you see in @EverthangForever 's scenes, which isn't displayed for long, to identify its scenes, and which I find prettier.

To sum up, is this update for everyone, or is it only useful for designers?

Thank you for your clarification.

@Wyldanimal,

Est-ce que cela apparaît seulement à partir de votre utilitaire ou cela apparaît directement lors de la lecture de la scène dans le programme iStripper ? Est-ce que ce changement s'adresse surtout aux créateurs ?

Car si je me base sur la vidéo et que le changement est de juste faire apparaître le nom de la scène ou du shader pendant la lecture de la scène, je n'en vois pas personnellement l'utilité.

Pour ma part je ne trouve pas cela du tout esthétique, sous cette forme d'adresse, et défigure la beauté de la scène.

Je passe mon tour.

C'est très différent du tout petit logo que l'on voit dans les scènes de @EverthangForever, qui ne s'affiche pas longtemps, pour identifier ses scènes, et que je trouve plus joli.

Pour résumé, cette mise à jour s'adresse t-elle à tous ou est-elle seulement utile pour les créateurs ?

Merci de vos éclaicissements à ce sujet.