Il semblerait tout de même que certains membres de la communauté Dolz auront un pouvoir décisionnaire (à voir)Perso je me sens pas concerné par les choix d'iStripper, je fais juste mon marché quand ça m'intéresse sans me faire des noeuds au cerveau. J'achète de moins en moins car j'ai juste l'impression qu'ils tournent le même film de 40mn en changeant juste les actrices. Donc tout y est prévisible et insipide. Et donc😊
Oui, si les filles de ton quartier ressemblent à celles d'ici !Si son quartier c'est celui de Louise à Bruxelles, il y a de quoi faire.
Oui @Sexy3DBoy, mais les Ardennes c'est plutôt en direction de Liège que de Bruxelles.Remarque pertinente mais cela n'enlève rien au street charm access.😎
It is pretty clear from the mobile site "most viewed today" what the current customer base wants. It is consistently 8-9 XXX out of 10. But at least that 1 or 2 gives me hope.😉
Other than looking at those stats, I don't use the mobile site.
But I really really like clips where at some point the girl takes off her clothes. I don't mind if it takes a while.
I like Jade and Sofie Lilith as well (very much, in fact), two other low-rated-because-not-explicit models. I find it pretty hard to turn down a pretty girl that is willing to dance naked (or dance while getting naked) for me. Explicit or not.
...narrow the xxx action down to around 10-15 min each show. Over 20 min in a average 34 min shows is just too much.I reckon so too.
Also can we please stop with the xxx is all that is selling or that they're the biggest sellers. Of course they are because THATS ALL THERE IS!!Yep it's certainly that way most days.
Totem still gets glamor models booked which does help but it is clear that if the model will do XXX, you are going to get 80% or more XXX cards.
😉
Je ne sais pas si la nouvelle politique de totem est de produire des shows x pour adolescents prépubères mais les derniers duos produits me font regretter le tempsIl me semble que les show x sont interdits pour les mineurs. Pour les adolescents prébubères, à vérifier.
As a free user of iStripper, you are not allowed to answer a topic in the forum or to create a new topic.
But you can still access basics categories and get in touch with our community !