Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

We need your opinion on cryptocurrencies and NFT!

Forum / Everything about iStripper

Philours
Joined in Feb 2019

1659 post(s)
October 4, 2021
@Zawan
Vous pouvez déjà utiliser la crypto-monnaie pour l'achat de crédits, il me semble.
Ce que je ne veux pas est que certaines cartes (sec ou autres) deviennent exclusivement disponibles grâce a cette monnaie. Cela serait ennuyeux pour les collectionneurs et frustrant.
A coté de cela si totem veut mettre d'autres produits en vente par ce système et bien je ne me plaindrai pas (je pense 😖) 😆
lilitaless
Joined in Aug 2019

20 post(s)
October 4, 2021
I like graphics card,so i ***** cryptocurrency
sh42n81
Joined in Apr 2008

314 post(s)
October 4, 2021
Personally I am very interested. I think it's great that you're considering this possibility because crypto payments will become more common in the future. And those who are not interested will still be able to use other payment methods.

...or WOULD they? Imagine them not being ***** to bow to Mastercard's rules...
Sexy3DBoy
Joined in Jun 2011

480 post(s)
October 4, 2021
Il existe de nombreuses crypto-monnaies stables (stablecoins). Elles sont indexées sur les monnaies conventionnelles comme le dollar ou l'euro.😉
Quand je parle de "dérégulation" je fais allusion à la suppression des "tiers de confiance" et non pas à la stabilité des cryto-monnaies.

Si iStripper emet des NFTs, ce sera sans moi et à plus forte raison avec des cryptos bla!bla!bla!
Zawan
Joined in Sep 2020

105 post(s)
October 4, 2021
Vous pouvez déjà utiliser la crypto-monnaie pour l'achat de crédits, il me semble.
@Philours Bien sûr mais j'aimerais bien qu'il y ai plus de choix au niveau des cryptos.
Ce que je ne veux pas est que certaines cartes (sec ou autres) deviennent exclusivement disponibles grâce a cette monnaie. Cela serait ennuyeux pour les collectionneurs et frustrant.
Je ne pense pas que ça soit l'idée. Ca serait un moyen supplémentaire à mon avis (ce qui pourrait être interessant).
Philours
Joined in Feb 2019

1659 post(s)
October 4, 2021
Ca serait un moyen supplémentaire à mon avis (ce qui pourrait être interessant).
Intéressant pour qui? Uniquement pour ceux qui possèdent de la crypto-monnaie? 😈

You are not allowed to participate yet

As a free user of iStripper, you are not allowed to answer a topic in the forum or to create a new topic.
But you can still access basics categories and get in touch with our community !