Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.

a popros de l'abonnement 2 "le retour"

Forum / New users corner

edison54500
Joined in Nov 2007

7 post(s)
January 26, 2008
hello a vous ,

voila j'ai encore quelque question (en attendant que l'aide et que le logiciel sois en francais ), cars moi en anglais je suis nul , j'avais pris le Klingon en 1er langue , donc pas de chance.
mai je pense que cela va aussi en aider ausssi plus d'un .

question :

si je m'abonne aujourd huit samedi 26 , ou bien dimanche 27 , je pense que je commence avec la fille du jours , sois la fille du 26 si je m'abonne le 26 , ou la fille du 27 si je m'abonne le 27 ?

et cela jusqu'a la fille du 26 ou 27 ou moi prochain ?

autre question :

si je m'abonne 6 mois , sois environs 180 filles , je vais me retrouver a un moment ou a un autres avec 1,2 ou plusieur fille en double ?

deniere question :

le no de telephone de Ashley Robbins ?
lol

bonne continuation a vous tous et
a tres tres bientot

@mitier ED
HotHairyOne
Joined in Oct 2007

114 post(s)
January 26, 2008
1) on dirait
2) normallement non sauf accident
3) 911

salutations

HHO

You are not allowed to participate yet

As a free user of iStripper, you are not allowed to answer a topic in the forum or to create a new topic.
But you can still access basics categories and get in touch with our community !