This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
jag står här beredd och ja vill bli sedd för den som ja äär allting finns framför mej ser en dörr öppna sej där ute så finns därute så är hela världen för mej
Jag vill ge mej ut och se så mycke som jag vill ge så se på mej här jag vet vem jag är därute så är
Hela världen för mej hela världen finns här jag står här beredd och ja vill bli sedd för den som jag är allting finns framför mej ser en dörr öpnna sej därute så finns därute så är Hela världen för mej
Världen för meeeeeeeeeej jag står här beredd å ja vill ble sedd för den som jag är allting finns framför mej ser en dörr öppna sej där ute så finns där ute så är hela världen för mej där ute så finns därute så hela världen för mej..
jag står här beredd och ja vill bli sedd för den som ja äär allting finns framför mej ser en dörr öppna sej där ute så finns därute så är hela världen för mej
Jag vill ge mej ut och se så mycke som jag vill ge så se på mej här jag vet vem jag är därute så är
Hela världen för mej hela världen finns här jag står här beredd och ja vill bli sedd för den som jag är allting finns framför mej ser en dörr öpnna sej därute så finns därute så är Hela världen för mej
Världen för meeeeeeeeeej jag står här beredd å ja vill ble sedd för den som jag är allting finns framför mej ser en dörr öppna sej där ute så finns där ute så är hela världen för mej där ute så finns därute så hela världen för mej..
Runner up in the Swedish Eurovision qualifications last year... even though this song got the peoples vote the jury selected Hero by Charlotte to represent Sweden... and we all know how that went... :(
Just listened to " Vagar Du Vagar Jag " !! Nearly had an Organism !!You'll have to Talk to us More Often in Swedish, jununger, It's SO Sexy !!! ( Swoon !!! )
Como usuario gratuito iStripper, no se te permite responder a un tema en el foro o crear un nuevo tema Pero podrás acceder a las categorías y conceptos básicos y ponerte en contacto con nuestra comunidad.!