Age Verification
This website contains age-restricted material including nudity and explicit content. By entering, you confirm being at least 18 years old or the age of majority in the jurisdiction you are accessing the website from.
I am 18+ or older - Enter
I am under 18 - Exit
Our parental controls page explains how you can easily block access to this site.
BlindGremlin
Desde en Dec 2022

1 posts
December 24, 2022
Honestly, have you ever seen someone so versatile or hot?
JonC001
Desde en Mar 2008

1508 posts
December 24, 2022
You could buy her other nineteen cards.
Voyeurpervers
Desde en Jun 2014

148 posts
December 24, 2022
Vous pouvez même en acheter 20 puisqu'elle a une carte spéciale mais je suis d'accord avec vous @BlindGremlin BELKA est sensuelle, somptueuse, splendide et superbe. Un take 5 serait le super bienvenu !!!😍 😘 😜 😛 👍 ❤️

You can even buy 20 since she has a special card but I agree with you @BlindGremlin BELKA is sensual, sumptuous, splendid and superb. A take 5 would be super welcome!!!😍 😘 😜 😛 👍 ❤️
wrightsayswow
Desde en Jul 2020

1122 posts
December 24, 2022
Yeah! The first show I bought back in July 2020. ❤️

More shows in 2023 hopefully. Fingers crossed. 👍
JonC001
Desde en Mar 2008

1508 posts
December 24, 2022
@wrightwsayswow said this (and I completely agree):
More shows in 2023 hopefully.
👍🔥😍
sjaakie
Desde en Dec 2007

61 posts
December 24, 2022
You discovered her in 2 hours.
There is still so much beauty to discover.
Get ***** to beauty just like us
JonC001
Desde en Mar 2008

1508 posts
December 24, 2022
This card is not for sale. It however may be won in games. If you play a game you risk gaining SECs you do not want, and not getting this specific SEC.

@sjaakie said this (and I totally agree):
Get ***** to beauty just like us

Voyeurpervers
Desde en Jun 2014

148 posts
December 24, 2022
Je constate que ceux qui interviennent sur ce post sont tous d'accord pour un take 5 de BELKA: A BONNE ENTENDEUR Totem. @BlindGremlin, au jeu "Twenty Five" vous pouvez aussi gagner une carte Joker qui vous permettra d'obtenir la carte SEC de votre choix. Aaah Belka mon bijou de féminité !!!❤️ ❤️ ❤️

I note that those who intervene on this post all agree for a take 5 of BELKA: A GOOD ENTENDER Totem. @BlindGremlin, in the game "Twenty Five" you can also win a Joker card which will allow you to obtain the SEC card of your choice. Aaah Belka my jewel of femininity!!!❤️ ❤️ ❤️
Voyeurpervers
Desde en Jun 2014

148 posts
December 24, 2022
J'oubliai de préciser que les cartes Joker sont trés difficile a obtenir et qu'elles peuvent coûter très chères il faut donc faire attention à cette réalité.

I forgot to specify that the Joker cards are very difficult to obtain and that they can be very expensive it is thus necessary to pay attention to this reality.
willyweekly
Desde en Jul 2015

379 posts
December 24, 2022
As a premium member, you will gravitate towards new cards. Don't forget to look at some of models from years past. Lots of sexy out there.
ComteDracula
Desde en Aug 2017

1266 posts
December 24, 2022
Belka est une des plus belles femmes que nous avons eu la chance d'admirer sur iStripper. J'aime bien sa gestuelle et ses mouvements, lorsqu'elle danse. 😊

Belka is one of the most beautiful women we had the chance to admire on iStripper. I love her body language and movements, when she dances. 😊
JonC001
Desde en Mar 2008

1508 posts
December 24, 2022
Beautiful thing to say.
Beautiful girl of course.

Some outstanding cards:

MrHouse14
Desde en Mar 2016

18 posts
December 25, 2022
She is so amazing, definetly a favourite

No estás autorizado a participar aun

Como usuario gratuito iStripper, no se te permite responder a un tema en el foro o crear un nuevo tema
Pero podrás acceder a las categorías y conceptos básicos y ponerte en contacto con nuestra comunidad.!