I too ***** discord and that voting is not also done here on the forum. Not everyone is a member of discord.
On discord, you can find the voting in the "General" section. Click on "Poll". You just have to click on the letter corresponding to the girls of your choice. Be careful not to click twice on the same letter, otherwise the vote will be removed.
There is an image showing the girls associated with the alphabetical letters. Personally I voted for several girls, of which my favorite is Kitty (F). There is also Josephine Jackson (J), Sybil (C) and a few others less popular in the poll including Sofi Vega (H).
Moi aussi je déteste discord et que le vote ne se fasse pas également ici sur le forum. Tous ne sont pas membre de discord.
Sur discord., on retrouve le vote dans la section "General". Cliquez sur "Poll". Vous avez juste à cliquer sur la lettre correspndant aux filles de votre choix. On voit le nombre augmenter de 1. Attention de ne pas cliquez 2 fois sur la même lettre, sinon le vote sera retiré.
Il y a une image montrant les filles associées aux lettres alphabétiques. Personnellement j'ai voté pour plusieurs filles, dont ma préférée est Kitty (F). Il y a aussi Josephine Jackson (J), Sybil (C) et quelques autres moins populaires dans le sondage dont Sofi Vega (H).